Chill dag

Hejsan!!
Idag var det enväldigt chill skoldag. Vi började nio ute på Evedal. Där fick man göra lite vad man ville. Jag, Jennifer och Annie spelade kubb, det var kul :) Vid 11 ungefär åt vi grillad korv med bröd tillsammans med klassen och sen fick man gå hem. Så det var supernice!!
 
Efter skolan följde jag och Jennifer med hem till Annie och Lois. Där väntade vi  i ca 3 timmar på att Lois skulle sluta och sen följde vi med henne till frisören för att klippa sig. Det blev jättefint, fast hon klippte bara topparna haha ;) Efter det gick vi tillbaka till Annie och Lois och då spelade vi quizkampen, pratade m.m. Sen gick Jennifer hem för hon skulle träffa sin morfar men jag stannade och åt där, det blev pannkakor, mumma!! Efter maten chillade vi lite mer, och Lois gjorde även två fiskbensflätor på mig som jag ska sova med för det ska tydligen bli jättefina lockar av det :)
Mobilbild på en fiskbensfläta jag gjorde på Jennifer för några veckor sen.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback