Första dagen på sommarjobbet

God kväll på er!!
Idag började mitt sommarjobb. Det var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde så det var ju bra :) Jag träffade en jätteschysst tjej som hette Karin. Vi jobbar samma grupp om ni undrar. Dock så jobbade vi inte så mycket idag, vi lyssnade mest på massa olika företag som berätta om vad dom gjorde samt om "uppdragen" som grupperna ska göra. Det är lute svårt att förklara men jaja ;)
 
När jag kom hem så gick jag ut och solade i två timmar ungefär. Det var jättemycket sol så det var skönt!! Sen åt jag och la familia kvällsmat, vi åt grillat och det var jättegott!! Nu sitter jag och lyssnar på Zara Larssons låt She's not me part 2 som släpptes idag. Den är jättebra :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback