Just nu

Kärlek till vädret <3



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Ronja & Caroline

Svar: Aha va kul! :)

2013-06-30 @ 13:22:00
URL: http://ronjacaroline.blogg.se
Komentar från: Anonym

fin blogg kolla gärna inm in ♥ ( Vincent )

2013-06-30 @ 15:53:43
Komentar från: Vincent

Jag heter vincent menar jag hette vincent jag hette inte anonym inte heller vincent jag hette anonym och vincent men inte mycket bara en fjasärdedel av Vincent ocsha Sara fast inte lika mycket Vincnet men en flaska är inte så mycker drika Sara i öl Jag

2013-06-30 @ 15:59:32
Komentar från: Anonym

Jag menar att jag är kär i en apa som dricker öl , men han är inte kä mig ! För han är ju ingen apa utan öl ! En gång vqar jag på sjukhus för jag hade problem med kärliken men då kom jag och tänkte på hicka och apa. för ett träd är ju inte så mycket ! Förlåt för kommentarerna, men apan vincent sitter här men ändå inte, han heter apan :)

2013-06-30 @ 16:01:56
Komentar från: Anonym

Jag menar att jag är kär i en apa som dricker öl , men han är inte kä mig ! För han är ju ingen apa utan öl ! En gång vqar jag på sjukhus för jag hade problem med kärliken men då kom jag och tänkte på hicka och apa. för ett träd är ju inte så mycket ! Förlåt för kommentarerna, men apan vincent sitter här men ändå inte, han heter apan :)

2013-06-30 @ 16:01:56
Komentar från: Anonym

Förlåt ! Det var min kompis ! han gick hem nu !! Han är konstig ! Jag vet.. Förlåt :( Inte mitt fel ! Lovar .. sdhdfjhjfk det va min kompvfofgipofg koimpis ! int6e vcgfj Hejdfbjh

2013-06-30 @ 16:04:11

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback