Liseberg!!

God kväll!!
Vi kom som sagt fram till Liseberg vid 12 ungefär. Dagen började inte så bra för när vi ät mat efter först karusellen då svimmade jag :O Sen blev det bättre och då åkte jag två karuseller till. Det var inte dö smart för efter det mådde jag jättedåligt så Annie och Lois fick leta en timme typ efter en av fritidsledarna, och under den tiden hann jag kräkas också. Sen hittade vi i alla fall nån sjukpersonal typ och jag fick gå in i ett vilorum och där sov jag en timme haha.

Nät jag vaknade så mådde jag bra igen :) Nu åker mina kompisar Spinrock men jag valde att inte följa med eftersom jag brukar få ont i huvudet av den. Men dom kommet snart och då ska vi åka järnet!! :D



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Pappa

Tyckte du att det var en bra idé att åka karusell efter att du svimmat? Finsk sisu kan man säga. Puss Pappa

2013-06-01 @ 21:02:36
Komentar från: ebba

veckans blogg är nu avslutad och vinnaren har nu länkats på min blogg , va det inte du som vann så är även en ny omgång uppe :)

2013-06-02 @ 14:40:29
URL: http://eenilssonn.blogg.se
Komentar från: EMMAS!

kul att vara på liseberg:D

2013-06-02 @ 20:45:33
URL: http://eemma.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback