Lois överraskning!!

God kväll på er!!
Idag hade vi Lois överraskning eftersom hon fyllde år för ett tag sen. Vi åkte ut till en ö (på en flotte typ haha) och grillade massa saker som vi hade köpt. Bland annat korv, majskolvar, sidfläsk, marshmallows och pinnbröd. Sen hade vi annat med oss men det grillade vi inte haha!! Vi åt också tårta som vi hade med oss, den var god :) Efter  vi hade grillat så badade vi i sjön. Det var faktiskt första doppet i havet/sjön för mig i år!! Ifall man inte räknar isvaksbadet i vintras eller Egypten, hehe ;)
 
Sen åkte vi hem till mig, där solade vi, åt glass, hoppade studsmatta och hade vattenkrig. Det var roligt!! Ni ska se våra vattenkrig, man är fan heeelt dyngsur efteråt haha. Annie hällde en hel HINK vatten över mig. Och det var ingen liten hink heller ;) Men det var jättekul i alla fall och jag hoppas Lois att du blev nöjd med dagen!! :D
 
Jennifer var den enda som hade med sig kameran, så hon skulle skicka sina bilder till mig. Men hon har inte gjort det så ni får ångra mobilbilder jag tog så länge.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Lois

ja, det var en super dag!
tack, ni är bäst!

2013-06-07 @ 23:30:32

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback