Vårdcentralen...

Kom hem från Vårdcentralen för typ 10 minuter sen.
Jag och Jennifer skulle ju som sagt ta den sista gardasilsprutan.
Voi bestämde att gå på öppen mottagning mellan 4 och 5. Så vi var där vid 4, väntade aslänge.
Sen vid 5 i 5 så kom en sköterska och sa att vi typ inte kunde ta den idag eller fan vet jag. Så dom bokade in oss den 3 april ist.
Så vi slösade en timma på ingenting, eftersom vi isåfall bara kunde ringt och bokat tiden.
Det var lite irriterande:/
Men aja, nu ska jag inte sprida dålig energi genom att klaga, så ni får en bild som Jennifer tog när vi satt och väntade:


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Snygg stavning på länken där Anna, snygg stavning haha

2013-03-13 @ 18:05:16
URL: http://jenniferspictures.blogg.se
Komentar från: Sofie

Åhh, jag har alltid varit livrädd för sprutor. Får ångest av nålar som ska in i huden, haha.

Vilken fin blogg du har föresten! Älskar verkligen designen, den är hur fin som helst!
Ska du hitta på något speciellt i veckan? :)
Många kramar /S

2013-03-13 @ 18:09:58
URL: http://sofies.nu
Komentar från: Detdu..

Hur får Jennifer sina buskiga ögonbryn? Kram en nyfiken tjej:)

2013-03-19 @ 18:23:26

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback