God morgon!!

God morgon!!
Vaknade halv 10 idag, och då spelade jag Candy Crush (nörd haha). Men jag har äntligen lyckts låsa upp nästa kapitel haha;) dag ska vi har Annies överraskning, det kommer bli jättekul!! Kommer kanske en film från det imorgon, om jag filmar något.
 
Nu har jag inget mer att skriva, men jag tror jag har lite mer blogglust i alla fall:) Ni får gärna komma emd tips om vad jag ska blogga om (jag har lovat mig själv att sluta skriva sånt, för det blir bara pinsamt när ingen kommenterar sen haha). Men ha det bra!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Thea

Fin blogg du har!
Kolla gärna in på min blogg. Kör frågestund nu så ställ gärna några frågor oxå :)
//Thea

2013-05-04 @ 20:23:24
URL: http://theas.webblogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback