Grand Samarkand

Heej!!
Idag efter skolan åkte jag och Jennifer till Grand. Vi gick mest och strosade runt lite, samt körde sparkcykel som galningar inne på stadium haha;) Jag köpte i alla fall ett topplack och lite presenter till Annie eftersom hon och Lois fyller år på lördag.
 
När jag kom hem så såg jag att mitt skal som jag beställde för ett tag sen hade kommit. Så det var bra, och skalet var jättefint:) Sen har jag hjälpt mamma att skala potatis haha. Det är förresten superfint väder idag:) Nästan 20 grader ute, yeyy!!  vi har också grillat med familjen både igår och i förrgår, sommaren är på väg:D
Kram!!
Ursäkta suddighet (mobilbild från idag).


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback