Pluggfri!!

Heej!!
Idag är det en bra dag, vet ni varför? Jag är fri från ALLT plugg fram till hösten!! Idag hade vi sista provet, sista redovisningen och "sångprov" för vår musiklärare. Så nu är ALLT avklarat och det känns såå sköönt!! :) Det är också superfint väder ute, väldigt varm och massa sol!!
 
Efter skolan var jag i alla fall på stan och tog bilder till mitt ID-kort som vi ska fixa. Sen följde mamma och pappa med mig till banken och beställde ett bankkort till mig. Efter det tog jag och pappa en snabb fika på Gusto, mumma!! Annars har det inte hänt något speciellt, förutom att vi kollade på film (Skyfall) på NO:n och hade en tipsrunda sista lektionen, hehe.
Kram!!
Bild från Stockholm.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback