Stan med Jennifer

Hej på er!!
Kom ganska nyss hem från stan, var ju där med Jennifer. Vi var först på biblioteket och jag lånade en ny ljudbok (HP såklart;). Sen köpte Jennifer presenter till Annie och Lois, det var ju därför vi var där. Sen köpte jag tre st nya nagellck (igen) som jag ska visa i nästa inlägg. Hittade en fin tröja också, men jag hade inte tillräckligt med pengar med mig eftersom jag inte trodde jag skulle köpa något. Men jag ska nog köpa den nästa gång jag är på stan/grand:) Vi provade också en ny fanta, Fanta Grape. Den var jättegod:) Sen åt vi varsin glass och snackade lite, myys!!
Två mobilbilder från dagen. Där ser ni tröjan jag troligtvis kommer köpa snart:)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback