Dåålig uppdatering

Förlåt för sjukt dålig uppdatering de senaste dagarna. Men jag har ju som sagt varit sjuk. Men igår var jag i skolan och det har jag varit idag med, så jag är frisk nu :) Igår efter skolan följde jag och Jennifer med Annie och Lois hem där vi tillbringade heela dagen. Vi satt typ hela tiden och hade deeptalk, myys hihi. Vi fick även kvällsmat där. Det var jättegott!!
 
Nu är jag återigen hos Annie och Lois. Jennifer var också här men hon skulle iväg lite snabbt, men hon kommer tillbaka senare :) Då ska vi äta här (igen lol) och sen får vi se vad som händer. Hittills har vi pluggat (duktiga) men jag är klar med det så nu ska jag blogga och lite annat hehe. Men jaja jag hoppas ni haft en bra dag, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback