God morgon!!

God morgon bloggen!! Igår bloggade jag inte så bra, men jag var upptagen hela dagen. Efter skolan var vi ju som sagt på IKEA. Det var jätteroligt, jag hittade massa saker som jag är jätteglad över!! :) Har monterat ihop lite saker nu, men vi ska göra resten en annan gång. Jag kan visa på bloggen när det är färdigt om ni vill.
 
Idag skulle jag och mina kompisar på bio, och sen skulle vi sova över hos Annie och Lois. Dock så visade det sig att bion var nästa lördag och inte idag, ååh så typiskt oss haha ;) Men jag hoppas att vi ska sova över ändå, Annie och Lois har inte svarat ännu. Men jaja vi hörs mer senare, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDISENJ.SE

Kul med ikea

2013-11-16 @ 16:26:11
URL: http://maddisenj.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback