Grand Samarkand

God kväll finisar!! Idag efter skolan var jag, Jennifer och Lois på Grand. Dom hade satt upp massa fina julpynt och ljusslingor så det var supermysigt!! Jag längtar så mycket till jul, 9 dagar till första advent idag :) Jag köpte i alla fall  bara ett torrshampo från Batiste, så det känns lite onödigt att visa. När vi skulle cykla hem hade vi bara en cykel så vi bestämde att prova cykla alla tre på den. Det gick faktiskt jättebra, fast jag tycker synd om Lois för det var hon som fick trampa haha.
 
Jag vet att mina uppdatering har varit sjuukt dålig den senaste tiden.Men jag har iiingen inspiration eller blogglust alls just nu. Så det får vara så ett tag, tills lusten kommer tillbaka. Det brukar ju inte ta allt för lång tid. Men jaja nu ska jag kolla på idol och äta fredagsmys, hoppas ni får en bra kväll, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback