Halloween och Mogán

Heej på er!! Igår hade vi ju som sagt Halloweenfest. Det var jättekul!! Alla var utklädda så det var roligt. Vid nio ungefär gick vi ju och åt på en restaurang och åt kvällsmat. Det var helt okej, dock var mitt kött genomstekt fast jg bad om blodigt, men jaja. Jag lider lite med restaurangen eftersom vi var ca 40 personer och 10 av dom var småbarn hehe. Men det var jätteroligt :)
 
Idag var vi i Mogán på en marknad. Jag hittad inte så mycket, bara två smågrejer, men det var kul i alla fall :) Sen var vi på en strand också, det var mysigt. Dock var det sjukt varmt idag också, men som sagt jag ska inte klaga.
Just nu sitter jag och några andra och spelar kort, så jag ska ta och vara lite social haha, vi hörs imorgon!!
Bilder från Halloween.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback