Hello Sweden

God kväll bloggisen!! Nu är vi hemma i Sverige. Flygresan gick jättebra och det var inga förseningar osv, så det var bra. Vi kom hem runt kl. 6 på kvällen, sen dess har jag duschat, fixat naglarna och nu sitter jag och kollar på alla youtubeklipp jag missat under veckan haha :)
 
Jag har i alla fall haft den bästa veckan på ett bra tag, och jag saknar redan Gran Canaria såå mycket. Men imorgon får jag i alla fall träffa mina vänner igen vilket ska bli jättekul!! ♥ Skulle dock föredragit att ta med dom till Gran Canaria än att vara här i tråkiga Sverige, men jaja. Hoppas ni haft en bra dag finisar!!
Kommer några fler bilder från resan senare, har några ovisade och så.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback