Jag ska försöööka

Heej bloggisen!! Ledsen för dålig uppdatering, igen. Jag ska verkligen försöka bättra mig. Men jag har inte tiiid. Igår var jag hemma hos Annie och Lois. Jennifer var också med en liten stund men hon gick sen. Vi spelade tecknet, kollade på film, satt vid datan och lite sånt. Det var mysigt :) Jag kom hem lite innan 10 och då kollade jag och familjen på fotboll, Sverige-Portugal. Lite surt att Sverige förlorade men jaja.
 
Idag var jag i skolan som vanligt, det hände inte speciellt förutom att vi var och spelade bowling sista lektionen. Jag gjorde helt seriöst den sämsta rundan i hela mitt liv, haha orkaa. I början gick det rätt så bra men sen vet ifan vad som hände haha. Jag har även lyckats spräcka min mobil. Den trillade ner från en stol så hela framsidan är sprucken :( Så jag ska väl lämna in den imorgon eller något sånt, vi får se...
Men jaja vi hörs mer senare, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: ♥ Sojka ♥

Härliga bilder du har i din blogg. :)

2013-11-20 @ 21:55:47
URL: http://sojka.nu

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback