Manikyr

God kväll bloggisen!! Idag har jag varit med kompisarna hela dagen. Först var vi som sagt på manikyr. Det var jätteroligt och jag är supernöjd!! :) Efter det var vi hemma hos Annie och Lois, där kollade vi på film, snackade lite samt åt kvällsmat. Det känns som att Annies och Lois hem har blivit min restaurang haha. Nejmen det var jättegott haha!!
 
Imorgon har jag inga planer, har inga prov eller läxor kvar denna veckan, gjorde det sista idag, såå skönt!! Men nu ska jag soova, ville bara blogga lite först. Kram på er fina läsare!!
Naglarna, jag valde vanlig fransk för jag tycker det är jättefint :)


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Emma

vart någonstans gjorde ni era naglar?

2013-11-15 @ 17:57:52

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback