November kan drå åt helvete

Heej på er!! Igår var jag ju som sagt hos Annie och Lois med mina vänner. Vi sov som sagt över där och det var supermysigt!! Vi kollade på TV, åt massa gott, snackade, spelade kort och kollade på film. Vi såg Ensam Hemma 1 och den gav oss alla en jättemycket julkänsla!! Så idag till frukost åt vi gröt och pepparkakor samt drack julmust.
 
Det är helt sjukt var jag längtar till Julafton. Det är såå himla mysigt jag döör, helt klart bästa tiden på året. November suger dock. Helt ärligt jag hatar november, eller hösten i allmänhet. Det är kallt och grått och regn och bara skit. Hade gärna skippat november och gått direkt från oktober till december. December är ju skitmysigt med all vit fin snö, ljusslingor, lyktor och allt annat fint julpynt. Men november, näää.
Bild från WeHeartIt.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback