Skolan

God morgoon!! Just nu är jag i skolan. Jag och Jennifer sitter och väntar på att spanskan ska börja. Vet inte när det är man jag antar att det är snart haha. Men jag tänkte bara uppdatera lite snabbt för att konpensera min dåliga uppdatering haha. Efter denna lektionen har vi engelska och då ska vi ha redovisning, blää :(
 
Efter skolan ska jag och Jennifer på manikyr. Lois ska också följa med och titta på också haha. Men det ska bli jätteroligt för det är första gången för mig!! :) Annars har jag inga planer för dagen, vi får se vad som händer. Men jaja nu börjar vi så jag måste gå, kraam!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Madeleine Jonsson

söta tjejer

2013-11-13 @ 12:35:42
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback