2 oktober

Hej på er!! Idag var det andra dagen på praoen. Det gick jättebra och jag kan inte sluta att tjata om hur söta alla småbarnen är haha :) Och i och med att det var andra dagen så "känner" jag ju dom nu vilket är jätteroligt!! Dom var såå gulliga när jag kom på morgonen. För det är liksom som en grind precis innan och då stod dom vid den och vinkade och ropade "hejhej" med sina söta småbarnsröster haha, aaww ♥ Vi gjorde inget speciellt, det vanliga på ett dagis typ, jag är mest med och leker och hjälper dom och så. Så det är jättemysigt! :)
 
Trodde dock aldrig att jag skulle bli så trött av det som jag faktiskt blir haha. Ni ska se när jag cyklar hem, jag kör som en snigel så det tar 100 år haha. Sen när jag kom hem la jag mig raklång i sängen och låg där och halvsov i typ en timme haha. Tvingade mig själv att inte somna på riktigt för det skulle blivit lite jobbigt ikväll haha. Men trots detta så tycker jag det är superroligt att praoa och jag trivs jättebra på Yngves :)
Jag och Jennifer förra veckan, bild från min instagram @annaahvenainen


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback