Amadores Beach

Heej igen bloggisen!! Igår hade vi ju som sagt cykelfest. Det var jätteroligt!! Mellan varmrätten och efterätten spelade alla barnen fotboll, jag gillar inte det annars men det var faktiskt sjukt kul!! :) Alla spelade barfota så man kunde inte bomba bollen direkt, så det kanske var därför haha. Dock blev man vääldigt svettig efterråt eftersom det är så himla varmt här.
 
Idag var vi på en strand som heter Amadores. Den var såå fin. Sanden var helt vit och vattnet sådär turkost och fint, jag döör haha. Där så badeda vi, solade, åt lunch och körde trampbåt hehe. Det var faktiskt roligare än det åkter. Baren som var med tävlade om vem som kunde göra snyggast "säl" ner för "rutchkanan" ;) Vi kom hem runt 5 på kvällen ungefär, då duschade jag av mig allt saltvatten och så. Men jaja nu måste jag verkligen gå för min dator dör när som helst och jag orkar inte gå till rummet och hämta sladden, lat jag är haha. Men jaja ha det bra, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback