Första praodagen

God kväll bloggisen!! Förlåt för min dåliga uppdatering idag, men jag har inte haft tid. Som sagt så började ju praoen idag. Jag praoar ju på dagis och barnen är såå söta jag döör haha!! Dessutom så känner jag några av förknarna eftersom jag gick där när jag var liten, så det är bra :) Det var i alla fall en jättemysig dag med alla små barnen, aaw ♥
 
När jag kom hem från dagiset mötte jag upp Lois och då gick vi hem till henne. Vi halv fyra hade vi vår andra nagelkurs. Det gick bra, det var inte alls lika awkward denna gången haha. Dessutom var alla mycket duktigare idag så det var kul :)
Efter kursen var jag lite till hemma hos Annie och Lois, jag fick även kvällsmat där. Mumma!! Vid åtta ungefär åkte jag hem, och sen dess har jag fixat lite med min design. Lagt in menyn på alla kodmallarna osv. Så det är därför jag inte har bloggat förrän nu. Men jaja, nu ska jag snart sova, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback