Fullt upp

God kväll bloggisar!! Idag avslutades skoldagen med ett gympapass på Friskis och Svettis. Det var helt okej, inte riktigt min grej men jaja. När vi slutade satt jag Annie, Lois och Sofia i "cafét" där och snackade typ en timme, samtidigt som vi drack varm choklad. Myys!! Jag fick även mina födelsedagspresenter av Sofia (typ tre månader sent, men whatever), det var jättefina saker och jag blev såå glad!! ♥ Visar senare idag vad det var :)
 
Sen gick vi hem till Annie och Lois och åt hembakat tunnbröd, mumma :) Efter det pluggade vi faktiskt. Alla hade samma idrottsuppgift till imorgon så det var den vi gjorde. Så det var jätteskönt att ha det gjort!! När jag kom hem från dom fortsatte jag med min SO-uppgift, samt åt kvällsmat osv. Nu har jag precis duschat och ligger i sägen med datan. Ska sova snart, men först lite youtubevideos och bloggar, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback