Gårdagen

God morgon på er!! Gårdagen blev superbra!! Jag och Lois var som sagt på Grand (Sofia kunde tyvärr inte), och vi hade jättekul!! Jag köpte tre saker som jag visar senare idag. Jag provade även Espresso Houses chokladfrapino för jag har hört många tycka den är jättegod. Och jag kan bara hålla med, mumma :)
 
När vi hade gått klart på Grand cyklade vi tillbaka hem till Annie och Lois. Där var jag till lite över nio på kvällen. Jag och Lois gjorde inte så mycket egentligen, vi låg mest i sägen och dampade (misstolk lol) haha :) Men det var superroligt!!
Just nu är jag i skolan, spanskalektionen börjar om typ en minut, så jag måste avsluta nu, kram på er!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback