God morgon!!

God morgon bloggisen!! Förlåt för sjukt dålig uppdatering, men jag har inte orkat. Igår på eftermiddagen mådde jag inte så bra, hade jätteont i magen och var allmänt seg. Så då orkade jag inte.
Annars var dagen bra. Vi hade invigning av den nybyggda skolan (dock så blev den ju klar för några månader sen så fråga inte varför vi inte har haft invigning innan haha). Men det var kul, det var lite uppträdanden och så :) Sista lektionen hade vi en debatt där man var olika partier. Det var faktiskt roligt, jag som hade fasat för dt hela veckan typ haha.
 
Jag har precis gjort mig klar för dagen och snart ska jag och mamma åka på öppet hus till två gymnasieskolor. Jag hatar detta med gymnasiet haha, har ingen aning om vad jag ska välja :/ Menmen, jag ska inte klaga. Varför klaga på något man ändå inte kan påverka?
Två mobilbilder från invigningen igår.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback