Grand Samarkand

Heej på er finisar!! Idag var sista lektionen inställd, och den är två timmar så vi slutade kvart i 12, såå skönt!! Just nu är jag hemma hos Annie och Lois med Annie. Jag väntar på att Lois ska sluta för då ska hon, jag och Sofia till Grand Samarkand. Har inget bestämt som jag ska köpa, men det är alltid roligt att vara där haha :)
 
Kollar ni förresten på Snooza med Simon och Emil? Det finns på youtube, så kolla om ni inte har sett det. Dom släpper ett avsnitt kl. 6 på morgonen varje vardag så det är jättekul :) Ska snart kolla på dagens avsnitt, hehe. Men jaja, det var allt jag hade att säga just nu, vi hörs senare!!
Första avsnittet, kollaa.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback