Håltimme

Heej bloggisen!! Just nu har vi håltimme. Eller vi skulle haft spanska men läraren kom aldrig.. Så hela klassen gick som ett jäkla tåg till fritidsgården istället haha :) Men jag har inget emot att slippa lektioner hehe. Efter detta har vi SO och sen slutar vi, så det är en ganska kort dag idag, yeyy!!
 
Fredag dessutom, äntligen!! Ikväll ska jag och mina kompisar hem till Jennifer för att "fira" henne lite.  Sen ska vi sova där så det bli jätteroligt!! :) Men uppdateringen kommer nog inte bli så bra, men det får ni leva med. Eller kanske jag tidsinställer något inlägg, vi får se. Men jaja ha det bra så hörs vi senare!!
Jag och Jennifer just nu haha :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback