♡ Kommer sakna dig sjukt mycket ♡

Heej på er!! Jag kom hem från skolan för ungefär en timme sen. Det var en väldigt lugn dag, vi har bara fyra lektioner på torsdagar så det är nicee :) Sista lektionen var idrott och vi hade styrketräning. Alla hade gjort ett eget pass som man nu praktiserade (kan man säga så haha?) och det var såå jobbigt. Jag kommer vara död av träningsverk imorgon haha. Både Annie och Lois var förresten sjuka idag, så ni får krya på er nu ♥
 
Imorgon åker Jennifer till USA och är borta i lite mer än två veckor. Så det blev ett känslosamt hejdå med världens längsta kram innan vi gick hem från skolan. Ville inte låta henne gå haha. Hoppas i alla fall du får en gryym resa verkligen! Men fyfaan vad jag kommer sakna dig, luv ju bästavän ♥
Vill ni följa Jennifer under hennes resa kan ni göra det här :)


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Kommer sakna dig mer, luv ju too min finaste <3 <3

2013-10-17 @ 22:34:31
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback