Läxhjälp

Heej bloggisen!! Just nu är jag i skolan, eller vi har slutat men jag väntar på Annie och Lois. Vi ska på läxhjälp idag eftersom vi har prov imorgon. Det är faktiskt jätteskönt att ha det mesta av plugget gjort när man kommer hem, så slipper man tänka på det sen :)
 
Annars har jag inga planer för dagen, har lite annat skolarbete att göra och så. Vi har en geografigrej som ska vara inne onsdagen efter lovet. Så jag tänkte göra klart det denna veckan så slipper jag ha det "över axlarna" när vi är på Kanarieöarna haha :) Jag har även en idrottsreflektion som ska vara inne på torsdag. Ska försöka göra så mycket som möjligt av det idag, för har som sagt inga andra planer. Men jaja, kram på er!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback