Monday

God kväll bloggisen!! Förlåt för seg uppdatering, men jag har inte haft tid. Igår var jag hos Annie och Lois hela dagen. Jag och Lois började med att baka två olika tryfflar, en med hallonsmak och en med citron. Dom blev faktiskt väldigt bra :) Efter det kollade vi på film, Harry Potter och hemligheternas kammare. Dock var jag sjukt trött av någon anledning så jag somnade och missade typ en timme av filmen haha!! När jag vaknade fick jag äta kvällsmat där, och sen fick jag även efterätt, mumma :) Vid nio på kvällen ungefär cyklade jag hem, och då gjorde jag inget speciellt. Eller jag skrev ju faktiskt ett blogginlägg om Gran Canaria haha.
 
Idag fick vi sluta vid två, för sista lektionen blev inställd :) Så jag gick hem och gjorde klart en idrottuppgift, sjukt skönt att ha den klar!! Sen dess har jag bara suttit vid datorn, lyssnat på podcasts osv. Jag älskar förresten podcasts, sjukt kul att lyssna på!! Ett stor tips till alla haha :)
Men jaja, det var allt jag hade att säga just nu, vi hörs senare!!
Bilderna är tagna av Jennifer i fredags, jag och Walle (okej, mest Walle) skrev "Per är bäst" hundra gånger typ på tavlan för att få sluta tidigare haha, asså vår klass - olsagbar ♥


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback