Plugg, plugg och ännu mera plugg

God kväller på er!! Idag har jag haft massa saker att göra, så därav den dåliga uppdateringen. I skolan hade vi två timmers slöjd sista lektionen, det blir lite segt efter ett tag men det funkar. Jag blev dessutom klar med mina pyjamasbyxor som hållit på med ett tag, så det var kul :) Dom blev faktiskt bra, väldigt sköna och mysiga!!
hem dom. Sen kom även alla kakburkarna idag, så mamma fick hämta mig på skolan så att jag kunde ta hem dom.
 
När vi hade lämnat dom åt jag snabbt lie mellis och sen körde mamma mig (igen) till Annie och Lois för jag och Lois hade vår sista nagelkurs idag. Det gick jättebra :) Det började med att den kom en tjej som jobbade på en nagelsalong och informerade oss om lite tips och så för att sköta sin nagel. Dock visste jag redan typ allt hon berättade, men det var kul ändå :)
Sen var jag hemma hos Annie och Lois i någon timme och jag fick även mat där. Det blev pitepalt och Annie och Lois har tjatat på mig i flera år att jag måste smaka det. Så idag gjorde jag det, det var helt okej, inte min favoritmat men inte äckligt heller haha.
Sen jag kom hem därifrån har jag pluggat till fysikprovet och ska snart sätta igång att plugga svenska. Men jag ville bara göra ett inlägg först, kram!!
Egypten i våras, paradise ♥


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback