Sista dagen

Idag var det sista dagen på praoen. To be honest känns det skittråkigt. Dels för att jag kommer sakna alla söta barn. Att inte bli välkomnad med ett "hejhej" varje dag, inte få bamsekramar varje timme av små söta ungar, inte få höra kiknande skratt av småbarnen osv, osv... Men även dels för att jag inte orkar börja skolan igen, fyfan för prov och läxor säger jag bara!! Nejmen det känns inte alls bra att praoen redan är slut, kommer sakna Yngves supermycket och jag hade verkligen en supermysig vecka!! :)
 
På tal om något helt annat så är det Kanelbullens dag idag. Så mamma kom nyss hem med en jättestor och supergod kanelbulle till mig, mumma :) Så den har jag precis käkat upp samtidigt som jag kollar lite på youtube och så. Blir som sagt sjukt trött av att praoa på dagis (även om jag älskar det), så jag orkar typ inte göra något haha. Så det blir en myskväll framför idag samt lite fredagsmys och så, kram på er!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback