Söndag

Usch, det går inte så bra med min uppdatering just nu. Idag har jag ingen anledning, förutom att jag inte hade lust. Men som sagt, jag ska försöka bättra mig.
Idag har jag inte gjort så jättemycket. Förutom att plugga biologi för vi har prov på tisdag. Jag har även bakat mini-cupcakes. To be honest så blev dom ganska misslyckade. Själva muffinsen blev väldigt hård då jag gjorde dom i knäckformar istället för vanliga formar. Sen ville inte frostingen stelna så den blev en rinnig sörja typ haha. Men i slutändan blev dom ganska gulliga och faktiskt väldigt goda :)
 
Jag har precis kollat på Solsidan, ni som har läst min blogg ett tag vet att jag älskar Solsidan!! Det var ju första avsnittet av säsong 4 idag, och jag tycker den verkar jättebra! :)
Har förresten beställt en ny bikini (underdel) idag också, hoppas bara den hinner komma innan vi åker till Kanarieöarna, för det är där jag ska ha den. Men enligt hemsidan skulle den komma senaste den 25 oktober och vi åker den 27, så det borde vara lugnt. Men jaja, vi hörs senare, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback