Tröttast i världen...

God kväll på er!! Idagpå praoen hände det vanliga typ, möttes av sjukt söta vinkande barn och fick massa goa kramar, så gulliga! :) Sen fick jag läsa samma bok tre gånger för en liten tjej som heter Melissa och en kille som heter Alexander, och dom satt båda två i mitt knä och lyssnade verkligen på boken och var supermysiga, naaw. Det finns även en kille som heter Oliver som är världens kramgoaste. Han kan komma fram helt plötsligt och ge en världens bamsekram, jag döör så söt. Alla barn på hela av delningen är så sjukt gulliga att jag smälter lite inombords varje gång haha. Jag kan verkligen inte få nog av småbarn, sötaste som finns ju ♥
 
Efter praoen åkte jag hem till Lois och var hos hennes pappa en stund. Sen gick vi till hennes mamma för att "hälsa på" Annie, tror inte hon blev så värst glad för vi snodde alla "hennes" hallon haha.
Men vi gottgjorde henne med att åka och handla hennes kvällsmat, hehe. Jag och Lois gick sen tillbaka till deras pappa där vi bara typ snackade, satt lite vid datan och kollade på pewdiepie osv haha. Jag fick även kvällsmat där, mumma :)
Nu har jag precis duschat och gjort mig iordning för natten, ska när som helst gå och lägga mig. Är såå trött...
Arkivbild.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback