Älskade fredag

Nu är det äntligen fredag!! Skoldagen var väldigt bra faktiskt. På spanskan har vi (som jag nämnt tidigare) en vikarie och hon är superbra!! Oh idag så kollade vi på film på spanskan och så fick man ha snacks osv med sig :) Så det var mysigt hihi!! Vi slutade 20 över två så det var sköönt :)
 
Sen jag kom hem har jag kollat runt lite på internet, städat mitt rum och så. Inte så intressant kanske. Ikväll har jag inga planer, ska väl ha fredagsmys framför idol. Juust det, tror ni inte att jag missade omröstnigen igår i alla fall, trots att jag till och med skrev här att jag skulle komma igår det denna gången?! Men tidsoptimist som jag är så blir det som det blir...
Kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback