Femte september

Kan börja med att säga förlåt för mina tråkiga rubriker, så nu var det avklarat. Haha nejmen hej på er finisar!! Idag mår jag bättre så jag har varit i skolan. Är dock förkyld fortfarande men annars mår jag bra :)
Skoldagen var helt normal, det hände inget speciellt. . Vi slutade kl. två och då cyklade jag hem och åt mellis, sen följde jag med mamma och handlade.
 
Jag har inga andra planer för resten av dagen, ska bara softilera framför datan typ, hehe ;) Sen ikväll ska jag kolla på TV, det var det haha. Ska duscha och ha hårinpacnink också förresten, för er som ville veta. Okej nu blev detta bara ointressant så vi hörs, puss!!
Bilden är tagen av Annie för någon dag sen, haha fin jag var då ;) (pappret ska visa att jag och Jennifer förlorade på ett "spel", men det syns inte haha).


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback