Fredag och Prao

Freeedaag, äntligen!! Skoldagen var faktiskt väldigt bra!! Vi började med svenska och där fik vi veta våra betyg i läsförståelse. Jag fick A, så jag är stolt haha ;) Och på spanskan har vi som jag sagt tidigare vikarie. Hon är såå braa!! Idag spelade vi bingo i lag och när man fick bingo så fick man godis haha. Fast vårt lag hade sån otur så vi fick aldrig bingo haha. Men för att inte resten av klassen skulle fatta hur dåligt det gick för oss ropade vi: JAA och YEYY på typ varje nummer som ropades upp så alla trodde vi skulle vinna haha, ååh jag älskar min klass ♥
Dagen avslutades med SO - prov vilket var mindre kul, men jag tror det gick bra i alla fall :)
 
när jag kom hem fikade vi lite för att "fira" att både jag och Max hade fått bra på prov. Så vi år kladdkaka, glass, grädde och hallon, mumma :)
Ikväll ska jag bara ha fredagsmys framför idol med familjen. Fredagsfinalerna börjar ju idag!! Vem hejar ni på? Jag tror min favorit är Matilda men det finns andra som också är jättebra.
Förresten så har vi prao hela nästa vecka (förutom på måndagen för då är det studiedag). Jag ska praoa på dagiset jag gick på när jag var liten och det ska bli jättekul!! Jag älskar ju småbarn så detta blir perfekt :)
Fredagslycka framför webbisen haha :)


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Mohammedi's | Art, model & designer

DELTA gärna på min tävling där 3 vinner en varsin GOODIEBAG! Tävlingen hittar du på min blogg

2013-09-27 @ 21:54:32
URL: http://mohammedis.se/
Komentar från: olivia ♡ - mode, foto & vardag.

Guud vad fin blogg du har!

- Har du lust att göra ett bloglovin byte?

2013-09-28 @ 08:47:30
URL: http://olivias.webblogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback