Freedag!!

Nu är det äntligen fredag och helg!! Grymt skönt verkligen, är redan lite skoltrött haha. Jag har i alla fall precis klippt mig, för er som inte vet så känner vi en frisör så därför klipper jag mig oftast hemma. Klippte ungefär två cm så det är inte så stor skillnad, men håret känns väldigt lent och fräscht nu :)
 
Det är förresten väldigt fint väder idag!! Ca 20 grader och strålande sol, och då har ju ändå september börjat. Så jag har även hunnit med att sola en liten stund, mys haha :)
Ikväll har jag inga planer, ska nog bara ha lite fredagsmys med familjen (förutom pappa som är i Norge och jobbar). Så det blir väl mysigt. Men det var allt jag hade att säga för nuet, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback