God morgon!!

God morgon bloggisen!! Blogg.se funkar fortfarande inte som det ska. Grejen är att jag inte kan göra några radbyten, centrera text/bilder, plus att bilderna lägger sig helt konstigt eftersom man inte kan hoppa ner en rad. Det ser normalt ut när man skriver inlägget men när man publicerar är allt helt konstigt. Jag mejlade blogg.se igår och frågade. Men det enda svar jag fick var ett auto-svar i stil med "Vi försöker att besvara alla frågor vi får, men prioriterar de som  har hindrande problem med sin blogg". Jag har ju hindrande problem ju?! Jag tycker detta är jättetråkigt för det gör ju så att jag förlorar blogglusten totalt. Men jag hoppas det löser sig.
Vi fick förresten skolfotona igår, är helt okej nöjd, kunde varit bättre. Men det kunde varit 100 gånger värre också haha.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback