God morgon!!

God morgon bloggisen!! Okej, nu såg jag att klockan är halv ett, så det kanske inte är morgon längre. Men är det helg så är det :) Jag vaknade i alla fall vid elva och då gick jag upp och städade mitt rum, duktig tjej eller va? Nej jag bara skojar haha, det var inte så stökigt så det gick på typ tio minuter. Annars har jag inte hunnit med något mer än så länge. Förutom att sitta och kolla på youtube :)
 
Jag ska nog baka senare idag, mamma ville det för att vi ska ha med det i bilen till Ullared imorgon :) Så det är väl mina planer för dagen haha. Nejmen jag har inget bestämt ännu, ska nog bara slappa. Men jag måste ner till affären och köpa godis också, dör jag är godissugen haha :) Kram på er!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback