Kvällsinlägg

Nu tänkte jag bara göra ett snabbt kvällsinlägg. Jag har precis gjort mig i ordning för natten och ska ganska snart gå och lägga mig. I alla fall var jag ju hos Annie och Lois innan. Jag och Lois bakade kärleksmums. Fast vi hittade ingen form så vi tog en runt form istället och döpte om det till kärlekstårta haha :) Men den blev jättegod i alla fall!! Jag glömde förresten min data där så nu får jag använda en annan som är jätteseg :/
 
Vid åtta hämtade mamma mig, och då satte jag och kollade på idol. Och nu har jag precis kollat på omröstningen. Tror jag tyckte det var rätt personer som gick vidare. Men jag har inte hittat någon direkt favorit ännu, men såklart finns det ju vissa jag gillar mer än andra, men jaja vi hörs imorgon!!
Arkivbild.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback