SO - plugg

God kväll på er!! Idag efter skolan så var jag på läxhjälp med Annie, Lois och Soffan. Jag pluggade SO för vi har redovisning imorgon. Fast innan läxhjälpen började fick jag och Jennifer något jävla dampryck och skrattade oavbrutet i typ en halvtimme haha :) Sen när jag kom hem därifrån har jag pluggat lite mer SO, för vi har priv på fredag också.
 
Snart ska vi äta äppelpaj, inte min favorit men det är ganska gott i alla fall. Sen är det ju glass till och det är mummaa :) Morfar och deras hund Rambo är här så det är myys!! Jag har precis varit ute och gått med honom. Sen ska jag kolla på lite youtubevideos osv, men vi hörs senare!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback