Studiedag

God morgoon!! Gårdagen på Ullared blev superlyckad!! Vi kom fram vid elva ungefär, och åkte hem vid fem typ. Så vi var där ganska länge. Jag fick i alla fall med mig massa fina saker och en aningen tommare bankkonto haha :) Jag ska visa allt jag köpte senare idag. Förresten så lyckades jag och mamma tappa bort våra kundvagnar mitt i affären haha. Men vi hittade dom tillslut så det var tur haha, (nejnej, inte alls slavriga). Men jag hade en superrolig dag verkligen!! :)
 
Idag har vi studiedag, så det är sjukt nice!! Jag har inga planer, ska nog bara slappa. Sen måste jag nog ta reda på vägen till min praoplats ännu lite bättre då mitt lokalsinne är sämst i världshistorien haha. Vi börjar ju vår prao imorgon. Jag ser faktiskt fram emot det, ska ju som ni vet praoa på dagis och det ska bli supermysigt!! Småbarn är ju så sötaa :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback