Superväder!!

Det är verkligen superfint väder idag!! Det är typ 25 grader och inte ett enda moln på himlen!! Vilket är sjukt nice då det faktiskt är September. I alla fall så började jag dagen med att gå it och sola i någon timme. Brände mig dock lite i ansiktet, så därför är jag inne nu. Mamma har även köpt godis till mig som jag sitter och äter haha :)
 
Ikväll ska vi hem till våra grannar och grilla. Det ska bli jättemysigt!! Sen ska vi vara där och ha lördagsmys osv, bara ha trevligt helt enkelt :) Det har blivit lite av en tradition i sommar att grilla där. Och traditioner ska man hålla sig till, enligt mig i alla fall haha. Men jaja vi hörs!!
Har btw ändras utseendet på mina rubriker lite, bytt typsnitt och lagt dit en grå "ram", tycks?


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback