Torsdag är en bra dag

Heej på er finisar!! Idag är det torsdag, och som rubriken lyder så är det en bra dag. Anledningen till det är för att vi bara har fyra lektioner, och två av dom är musik och idrott. Dessutom slutar vi tjugo över två så det är såå nicee!!! :) Vi har även jättelång lunch och idag blev det tacos vilket gjorde dagen ännu bättre haha!!
 
Sen jag kom hem från skolan har jag varit en snabbis på grand med mamma- Hittade en jättefin vinderjacka, men jag köpte inte den för jag ska till Ullared på söndag (så jag ska kolla där först och så), yeyy :D Vi ska åka med mammas kompis och hennes barn (våra grannar). Så det ska bli jättekul!!
Jag har även pluggat till SO-provet imorgon, så jag tror jag är klar med det nu. Kanske går igenom det lite snabbt senare men vi får se. Kram på er!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback