Trötter

Hejsan!! Torsdag idag, jag gillar torsdagar. Dels för att vi bara har fyra lektioner varav två är idrott och musik, och dels för att det bara är en dag till fredag :) På idrotten idag hade vi orientering. Det var ganska kul. Jag klarade alla kontroller i alla fall haha. Sen jag kom hem från skolan har jag inte gjort något särskilt, bara suttit vid datan. Jag är jättetrött av någon anledning, så jag chillar bara hehe.
 
Imorgon har vi skolfoto, vilket betyder att jag måste gå upp extra tidigt. Elle måste och måste, jag vill det för jag vill hinna duscha på morgonen haha. Annars vill jag inte göra en "stor grej" av fotograferingen. Jag och mina kompisar ska försöka ta en kompisbild tillsammans, vi tänkte det förra året också men det blev aldrig av. Men det var det, vi hörs!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback