Update

God morgon!! Ledsen för min dåliga uppdatering igår, men jag hade inte tid. När jag kom hem från skolan åkte jag ju som sagt till Annie och Lois, sen åkte jag och Lois och hade nagelkus. Det gick bra, fast det var extremt awkward i börjanför ingen kände varandra haha. Men direkt när vi tog fikapaus blev det mycket mer avslappnat så det var skönt :)
 
Jag åkte hem vid åtta ungefär, då hade jag fått ett nytt överdrag (vitt) till min fåtölj, så jag satte på det och så. Det blev väldigt bra faktiskt, mycket ljusare och fräschare än mitt gamla mörkgråa. Efter det åt jag kvällsmacka och fruktsallad, mumma!! Sen pluggade jag till SO-provet så jag hann inte blogga. Men nu börjar nästa lektion så vi hörs!!
Hahaha.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback