En tisdag i april

God eftermiddag! Fett djup rubrik. Lät som om jag skulle skriva en jävla roman typ haha. Det hade jag inte tänkt, hade bara lite brist på idéer till rubriken. I alla fall, idag på morgonen hade va nationella prov i fysik. Man skulle genomföra en labb och skriva en labbrapport. Det kändes bra och var inte så svårt :)
 
Annars hände inget speciellt i skolan. Vi bakade bullar på hemkunskapen. Jag och Annie gjorde vaniljbullar och dom blev såå goda! När jag kom hem från skolan var jag ute en liten stund och solade. Solade i bikini faktiskt för första gången i år. Har haft shorts och linne innan vilket har gett mig en skitful shortsbränna haha. Dock gick jag in efter en stund för trots att det är supervarmt och soligt så blåste det lite. Så nu sitter jag inne och lyssnar på lite podcasts, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback