Fucking klädsim

God morgon! Idag hade vi bara två vanliga lektioner, fysik och svenska. Fysiken slutade tjugo i elva och vår nästa "lektion" är simning i simhallen och den börjar inte förrän tio över ett. Så jag och Annie cyklade hem till dom för att äta lunch där. Vi har dock inte börjat fixa det än men ska göra det efter jag bloggat klart.
 
Vi ska för övrigt ha klädsim vilket suger. Jag hatar att simma med kläder, usch. Men en bra sak är att vi får sluta efter :) Så ska jag hem till Annie och Lois igen för jag och Lois ska göra en nagelgrej. När vi är klara med det ska jag hem och plugga spanska. Vi har prov imorgon och jag har inte ens börjat plugga, bra jobbat Anna, skitbra. Aja vi hörs senare, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback