Påskloooov

Nu har vi äntligen påsklov! Det känns så fucking jäkla skönt så jag vet inte vad jag ska ta vägen haha. Förlåt igen för att min uppdatering är sämst, men just nu har jag verkligen ingen blogglust över huvud taget. Igår fyllde ju som sagt Sofia 16 år så vi gav henne presenter och så i skolan. Hon fick ett halsband i äkta silver samt en såndär bok nivet som man fyller i själv? Vissa svar i boken kanske blev mindre seriösa än andra haha men det var jättekul att göra den och jag hoppas och tror (vet) att Soffan blev glad :)
 
Annars var vi och kollade på hockey i förrgår, Lakers mot Färjestad. Tyvärr förlorade Lakers så nu mååste dom vinna idag (matchen pågår just nu så jag kollar på TV:n) annars åker dom ut ur SHL. Jag vet inte vad som har hänt med mig. Jag har aldrig varit sportintresserad i hela mitt liv men nu så ba BAM så har jag börjat bry mig asmycket och är skitnervös typ varje match haha.
 
Idag var det en lugn skoldag, efter första lektionen åkte klassen till ungdomsmottagningen där vi pratade om sex- och samlevnad (no shit haha) och så. Lite awkward kanske haha men det är väl bra att gå på sånna besök antar jag. Efter det åkte jag, Annie och Jennifer till Coop och köpte massa vitlöksbröd och tillbehör. Jag tog från pastasalladsbuffén (tog dock ingen sallad eller pasta haha) och valde räkor, kräftstjärtar och nåt kebabkött typ. Det var faktiskt väldigt gott :)
Nu fick ni en liten sammanfattning av dom senaste dagarna, som sagt ska försöka blogga bättre men min blogglust nu är nere på minus så vi får ser hur det blir med uppdateringen ett tag framöver. en tack för att ni kollar varje dag i alla fall, ni är bäst!
Lite blandade mobilbilder från veckan som gått.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback